Podsumowanie sezonu autokarowego 2023 w Firmie IBATUR: sukcesy, wyzwania i plany na przyszłość.

Miniony sezon turystyczny 2023 był dla nas przełomowy, przede wszystkim od strony logistyczno – transportowej. Był to sezon wyjątkowy. Można powiedzieć, iż niezwykle udany po ciężkich doświadczeniach lat ubiegłych.
Najtrudniejsze nie tylko dla wielu gałęzi biznesu były lata pandemii COVID – 19 (2020 i 2021). Jako firma mierzyliśmy się na co dzień z trudnymi sytuacjami, lękiem o zdrowie własne i bliskich oraz ograniczeniami wynikającymi ze specjalnych przepisów.
W kwietniu i maju 2020 roku rynek przewóz autokarowych kompletnie zamarł. Nikt nie podróżował, ponieważ granice pozostawały zamknięte. W tych warunkach nie była możliwa jakakolwiek aktywność. Codziennie zastanawialiśmy się o przyszłość przedsiębiorstwa i czy rynek przewozów autokarowych powróci.
W kolejnych miesiącach 2020 roku mimo wielu trudności musieliśmy się dopasowywać do dynamicznie zmieniającej się sytuacji. Ruch choć niewielki ale powrócił, nasze autokary w niewielkiej ilości ale jeździły z czego byliśmy dumni.
Z tego kryzysu jako firma wyszliśmy i już w zasadzie od początku 2022 roku autokary IBATUR z powodzeniem przemierzały polskie i europejskie drogi. Sukces i rozwój firmy to efekt zadowolenia klientów ze świadczonych usług.
W minionym sezonie turystycznym 2023 Klienci naszej firmy wyjeżdżali głównie do popularnych miejscowości turystycznych, były to jednak dalekie trasy w wiele miejsc na całym świecie. Podróżowaliśmy od Helsinek po Lizbonę. Odwiedzaliśmy praktycznie wszystkie kraje w Europie.
Oprócz działalności w zakresie wynajmów autokarów na imprezy turystyczne, ważnym elementem było angażowanie naszych autokarów w przewozy liniowe do krajów Europy Zachodniej.
Wpłynęło to po raz kolejny pozytywnie na powiększenie naszego doświadczenia zawodowego. Fakt ten niewątpliwie pozytywny wymusił na nas rozbudowę, modernizację i rozwój firmy o powiększenie floty autokarowej.

Obserwując rynek zdecydowaliśmy, iż będziemy podążać w kierunku długich 15 – metrowych autokarów, mogących pomieścić na swoim pokładzie jednorazowo od 65 do 69 pasażerów. Długie autokary to, krótko mówiąc nasza przewaga konkurencyjna.

W dzisiejszym świecie przewozów pasażerskich konkurencja jest zacięta, a firmy transportowe muszą ciągle inwestować w nowoczesne rozwiązania, by sprostać oczekiwaniom klientów i zachować ich przewagę na rynku. Jednym z kluczowych elementów, który będzie pozwalał nam wyróżnić się w branży, będą nasze długie autokary 15-metrowe.
Warto podkreślić, iż ten kierunek, czyli inwestycja w długie autokary to inwestycja w przyszłość naszej firmy.
Dzięki nim będziemy mogli nie tylko sprostać oczekiwaniom i wymaganiom rynku, ale także skutecznie konkurować i utrzymywać wysoką pozycje w branży przewozów pasażerskich. Nasze długie autokary to symbol naszego zaangażowania w świadczenie usług najwyższej jakości i spełnienie oczekiwań naszych klientów.
W sezonie 2023 po raz kolejny udało nam się poszerzyć znacząco grono klientów z terenu całego kraju, co umożliwia nam realizowanie transportu z każdego miejsca w Polsce.
Doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej działalności w transporcie turystycznym procentuje w postaci umiejętności dostosowania się do życzeń najbardziej wymagających biur podróży.
W tym miejscu chcemy złożyć najserdeczniejsze podziękowania za dotychczasową współpracę wszystkim Naszym klientom, którzy zdecydowali się zaufać właśnie firmie IBATUR. Dziękujemy wszystkim, którzy zwracają się do nas po usługi autokarowe.
Jesteśmy dumni jakością współpracy w minionym sezonie, uważając Państwa za rzetelnego partnera. Pragniemy przy tym wyrazić nadzieję na to, że partnerskie relacje, łączące nasze firmy, także w kolejnych latach pozwolą na obopólny rozwój.
Misją firmy IBATUR jest niezmiernie zaspokajanie potrzeb podróżnych poprzez bezpieczny, komfortowy i niezawodny transport autokarowy. Dążymy do tego, aby IBATUR była dla klientów pierwszym wyborem przy planowaniu podróży po Europie, a także podczas wyjazdów po Polsce.
Wierzymy, że dzięki doświadczeniu, pasji i zaangażowaniu pracowników, uda nam się osiągnąć te cele.
O ile sytuacja na świecie pozwoli w kolejnych latach działalności zamierzamy kontynuować naszą filozofię unowocześniania taboru stawiając jak wcześniej wspomnieliśmy na głównie długie pojazdy mogące pomieścić dużą ilość pasażerów jednorazowo. Mamy świadomość, że z roku na rok oczekiwania klientów co do jakości oferowanych usług rosną, dlatego będziemy starać się podejmować wyzwanie.
Nie zapominajmy również, iż sukces w minionym sezonie to Nasi pracownicy. Ibatur oprócz autokarów to również ludzie i przede wszystkim kierowcy, którzy są kluczowym elementem firmy przewozowej i odgrywają sztandarową rolę w jego sukcesie. Ich zaangażowanie, kontakt z klientem, kompetencje i chęci do działania są niezbędne do osiągania celów, jakie wyznaczamy sobie jako przewoźnik autokarowy.
A takich pracowników posiadamy w swoich szeregach z czego jesteśmy dumni, ponieważ przyczyniają się do budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez wywiązywanie się z powierzonych zadań i właściwą komunikację z klientami.

Jeszcze raz dziękujemy i zapraszamy do współpracy!

Kontakt

Masz pytania odnośnie oferty? Chętnie udzielimy Ci wszelkich informacji. Zadzwoń lub napisz do nas!